Models Sindicals a la nova Catalunya

Xerrada debat

Des del sindicat de CNT de Granollers i Comarca us volem convidar el proper dissabte 22 de Novembre a una xerrada debat sota el títol “Models sindicals a la nova Catalunya”. L'acte anirà a càrrec de l'historiador i professor d'història contemporània de la UAB Just Casas, històric afiliat a la CNT de Terrassa, així com de Toni Soler, Secretari de Comunicació de la CNT granollerina.

Des del nostre sindicat considerem que l'actual procés sobiranista porta inevitablement a una reformulació de les relacions entre Catalunya i l'Estat espanyol. Una reformulació administrativa, política i social del territori català que provocarà més tard o més dora canvis en les estructures econòmiques i socials.

Pensem que és urgent i necessàri posar sobre la taula del debat públic els elements que més afecten les condicions de vida de la classe treballadora dels nostres pobles i ciutats: l'economia, els drets socials i les llibertats individuals i col·lectives. En aquest sentit, i amb l'esperit de classe i llibertari, volem posar a debat el model de relacions laborals i, més concretament, els models sindicals.

Quin model sindical tenim a l'Estat espanyol? D'on ha sorgit? Quins models sindicals hem tingut a la història de Catalunya? Quins altres models hi ha la resta de països? Quin model sindical proposa la CNT?

Són algunes de les qüestions que intentarem respondre, i ens agradaria poder comptar amb la vostra participació per a fer més ampli el debat.

Per això us convidem a la Sala Tarafa (C/ Corró 47, Granollers) el proper dissabte 22 de Novembre a les 18:00 hores.

Hi esteu convidats, us hi esperem.

Una fraternal salutació,

CNT-AIT  Granollers i Comarca