[TFG] Negociació col·lectiva amb perspectiva de gènere

Treball de Fi de Grau: Negociació Col·lectiva amb perspectiva de gènere a Espanya

La perspectiva de gènere en l’àmbit de les relacions laborals i la negociació col·lectiva va agafant cada cop més pes en el món acadèmic.

El Treball de Fi de Grau que avui us presentem l’ha elaborat Sara Carmona, estudiant de darrer curs del Grau de Relacions Laborals a la Universitat Pompeu Fabra, qui en el seu treball va fer una anàlisi de la negociació col·lectiva amb perspectiva de gènere posant l’èmfasis en el model de representació sindical i, en particular, de la Plataforma de Negociació Col·lectiva de CNT.

El treball analitza diversos exemples de negociació col·lectiva, i com les propostes programàtiques dels sindicats poden ampliar el marc normatiu i reforçar una Igualtat Real també des de l’àmbit sindical, posant especial atenció als centres de treball.

Agraïm que Sara Carmona ens cedeixi permís per a compartir el seu treball. Esperem que la lectura pugui ser d’interès per a tothom, tan treballadores o sindicalistes, com per l’àmbit més acadèmic.