Sessió formativa: Conciliació laboral i familiar i registre horari

Han passat ja més de 6 mesos des de l’entrada en vigor de les noves mesures legislatives que promouen la conciliació laboral i familiar, tals com l’adequació i adaptació de jornada, i la introducció de l’obligatorietat de totes les empreses a registrar la jornada de treball del seu personal.

Des de CNT creiem oportú acostar l’experiència acumulada pel sindicat en aquest temps a la nostra afiliació i per això hem programat una sessió formativa el dimecres 15 de gener de 2020 a les 18.00 hores a la nostra seu de Granollers.

La sessió anirà a càrrec de Jordi Vega, responsable de l’àrea social del Gabinet Tècnic Confederal, i ens aproparà quines eines tenim per assolir una conciliació laboral i familiar efectiva, en què consisteix el registre horari, quins drets individuals tenim i, alhora, recursos per a l’acció sindical en matèria de negociació col·lectiva per a millorar aquests drets.

L’activitat és de franc però amb inscripció prèvia, per a reservar-la enviar un correu electrònic al correu granollers@cnt.es.