CNT es suma a les mobilitzacions contra el Pacte de Toledo dilluns 25G

El sindicat CNT se sumarà el dilluns 25 de gener a la concentració en defensa del sistema de pensions públiques i contra la seva privatització.

La mobilització està convocada pel moviment pensionista COESPE i la Marea Pensionista del Vallès Oriental, que han fet públic el següent manifest en contra del Pacte de Toledo i en defensa del sistema públic de pensions.

“(…) CNT rebutja l’acord del Pacte de Toledo i critica que sindicats majoritaris i partits polítics ho avalin com un avenç progressista quan en realitat obre la porta a la introducció de plans privats de pensions a les empreses, fomentant així el negoci i l’especulació amb un dret bàsic per a una vida digna de les persones treballadores com és un sistema públic de pensions”.

CNT farà difusió de la mobilització als centres de treball on té presència, així com de les reivindicacions del moviment pensionista. Defensar un sistema públic de pensions és de vital importància per la classe treballadora, en tractar-se d’un dret adquirit a base de dècades de lluita i que l’actual model econòmic intenta privatitzar una vegada darrer l’altre.

En aquest sentit CNT rebutja l’acord del Pacte de Toledo i critica que sindicats majoritaris i partits polítics ho avalin com un avenç progressista quan en realitat obre la porta a la introducció de plans privats de pensions a les empreses, fomentant així el negoci i l’especulació amb un dret bàsic per a una vida digna de les persones treballadores com és un sistema públic de pensions.

Per tot això CNT fa una crida a sumar-se a totes les organitzacions socials i a tota la classe treballadora del Vallès Oriental a protestar dilluns 25 de gener a les 11.00 hores a la Plaça de la Porxada de Granollers conjuntament amb el moviment pensionista.