Granollers es suma a la campanya contra l'ERO al RACC

La CNT de Granollers ha organitzat avui una petita concentració per informar a treballadors i usuaris del RACC de la capital vallesana sobre l'ERO que la direcció de l'empresa ha presentat.

S'exten, d'aquesta manera, fins a la nostra ciutat la campanya que la CNT ha endegat contra l'ERO que vol imposar l'empresa. Un ERO totalment injust que com acostuma a ser, per desgràcia en aquest país, una costum.

La secció sindical de CNT al club automovilistic està portant a terme una campanya de sensibilització a la resta de la plantilla, amb l'objectiu de fer créixer la unitat i la oposició ferma a un ERO que som a temps de parar.

Depenent de la postura que mantingui a partir d'ara l'empresa vers aquest expedient que ha presentat, i vers els companys de l'empresa, aquest sindicat valorarà extendre la campanya també a la resta de municipis de la comarca.

Tot i així esperem que la direcció del RACC entri en raons i busqui una mesura alternativa que no suposi acomiadar a gairebé 200 treballadors de tota la companyia.

Unió, Acció, Autogestió!

CNT Granollers | Miércoles 23 Enero 2013 - 9:32 pm | | Noticies | Sin comentarios

IMESAPI amenaça amb trencar el pacte escrit amb els treballadors

IMESAPI amenaça amb trencar el pacte escrit amb els treballadors

• La direcció afirma que es va “mal interpretar” l'acord que van signar dijous

• Els treballadors declaren sentir-se estafats i defraudats

L'ERO temporal, un dels principals motius que va motivar la vaga de 36 dies a l'enllumenat públic de Granollers i Les Franqueses, podria ser aplicat exactament igual que es va signar a Madrid aquest dilluns per l'empresa IMESAPI trencant així el pacte escrit que empresa i treballadors van signar dijous.

CNT Granollers | Domingo 20 Enero 2013 - 6:05 pm | | Noticies | Sin comentarios

Acord final sobre l'ERO temporal a l'enllumenat públic de Granollers

Acord final sobre l'ERO temporal a l'enllumenat públic de Granollers

• IMESAPI i treballadors arriben a un acord que posa fi al conflicte

• L'impacte de l'ERO és absorbit solidàriament per tota la plantilla

CNT i CGT arriben a un acord amb la direcció de IMESAPI sobre l'aplicació de l'ERO temporal al centre de treball de Granollers, posant punt i final a un conflicte que va suposar una vaga indefinida de 36 dies al servei de manteniment d'enllumenat públic de Granollers i Les Franqueses, i al manteniment dels equipaments municipals.

CNT Granollers | Jueves 17 Enero 2013 - 7:11 pm | | Laboral, Local, Noticies, Premsa, Seccions Sindicals

Finalitza la vaga de IMESAPI Granollers amb un acord entre empresa i treballadors

• Els treballadors han estat 36 dies de vaga

• L'acord arriba a través de la mediació de l'Ajuntament de Granollers

El comitè de vaga i la direcció de IMESAPI han assolit un preacord de fi de vaga que ha ratificat aquesta tarda l'assemblea de treballadors de Granollers.

CNT Granollers | Martes 08 Enero 2013 - 6:28 pm | | Laboral, Local, Noticies, Premsa, Seccions Sindicals