1r de maig al Vallès Oriental: Sortim al carrer per plantar cara!

Carta d'opinió a la premsa

Més de 39.000 persones aturades a la nostra comarca dels quals 1/3 no tenen cap tipus de subsidi, retallades salarials, acomiadaments, tancament d´urgències, etc. És aquesta la dura realitat que hem de patir en l´actualitat els i les treballadors/es del Vallès Oriental. Davant d´aquest drama, ja coneixem en carn pròpia les “solucions” de la classe política i empresarial que governa. Afavorir els acomiadaments, voler fer-nos pagar per la nostre salut, pujades de l´IVA, congelar pensions, desnonar families, etc

CNT Granollers | Sábado 27 Abril 2013 - 5:08 pm | | Noticies, Premsa, Primer de Maig

CNT, CGT i Assemblea Llibertària es mobilitzaran a la comarca pel Primer de Maig

Nota de premsa

• Convoquen mítings i manifestacions a Mollet i Granollers

• Anuncien noves protestes davant l'actual situació de la classe treballadora

Sota el lema “Primer de Maig més que mai” els sindicats CNT i CGT organitzaran conjuntament amb l'Assemblea Llibertària del Vallès Oriental diversos actes a la comarca en motiu del Dia Internacional dels Treballadors, alhora que anuncien properes accions per visualitzar el malestar i greu situació de la classe treballadora.

CNT Granollers | Sábado 06 Abril 2013 - 12:34 pm | | Local, Noticies, Premsa, Primer de Maig

Properes presentacions de llibres

El proper dissabte 6 d'abril tenim el plaer de convidar-vos a la presentació dels dos darrers llibres de l'escritpor, poeta i historiador Ferran Aisa: "CNT. La força obrera de Catalunya" (Ed. Base) i  "Utopia: del somni igualitari al pensament únic" (Ed. Icària).

"CNT. La força obrera de Catalunya" és un treball històric que sintetitza la història de la organització anarcosindicalista a Catalunya des del seu naixement fins al final de la Guerra Civil. Un llibre que recull la importància de la nostra organització entre el proletariat català, i que contextualitza en la política nacional i internacional del moment el paper de la CNT.

A "Utopia: del somni igualitari al pensament únic", Ferran Aisa ens ofereix un assaig sobre l'evolució del pensament filosòfic des de l'Antiguitat fins als nostres dies i, amb l'ajuda de la història, ens parla dels diferents corrents, projectes i experiències utòpiques al llarg dels segles.

La xerrada-presentació comptarà amb la presència de l'autor, i tindrà lloc dissabte 6 d'abril a les 18:00 hores al Restaurant-Llibreria Anònims (C/ Miquel Ricomà 57) de Granollers.

L'acte ha estat organitzat conjuntament per Anònims, Assemblea Llibertària del Vallès Oriental, CGT i CNT.

CNT Granollers | Miércoles 03 Abril 2013 - 11:13 am | | Cultura, Local, Noticies