CNT demanda l’empresa DANOA MANIPULADOS per acomiadament nul

• Els serveis jurídics del sindicat han demandat l’empresa per vulneració de drets fonamentals
  • L’empresa va acomiadar una treballadora afiliada al sindicat quan intentava organitzar una secció sindical

L’empresa DANOA MANIPULADOS va acomiadar una treballadora afiliada a CNT a finals del mes d’abril quan intentava organitzar una secció sindical, a conseqüència de les diverses irregularitats laborals que hi ha a l’empresa.

La treballadora, que prestava serveis al centre de treball que la mercantil té a Canovelles, va ser acomiadada al·legant finalització del contracte laboral, malgrat el contracte era clarament fraudulent. Segons fonts del sindicat, l’acomiadament va ser una rescissió fulminant de la relació laboral com a represàlia per l’exercici del dret fonamental a l’acció sindical.

Per aquest motiu, els serveis jurídics del sindicat han presentat demanda per acomiadament nul i vulneració dels drets fonamentals de la companya acomiadada, reclamant una indemnització per aquests fets.

La CNT considera inacceptables aquestes pràctiques empresarials, pròpies de règims no democràtics, i fa una crida a afiliar-se al sindicat a totes aquelles persones que en els seus centres de treball hi hagi una vulneració dels drets laborals bàsics i manca de respecte als més elementals drets fonamentals de la classe treballadora.