Nova jornada de vaga a l’administració pública contra l’abús de temporalitat i una solució real a la fixesa del personal interí

La CNT de Catalunya i Balears, conjuntament amb la resta de forces sindicals que conformen la Taula Sindical de Catalunya, convocarà una nova jornada de vaga el 30 de novembre a les administracions públiques.

Després de les tímides reformes a l’“Icetazo” considerem aquestes totalment insuficients i que no suposen una solució real al problema del personal interí en frau de llei; un problema que totes les administracions públiques -siguin aquestes dirigides pel color polític que sigui sense distinció- han assumit el marc de frau generalitzat i l’abús en la temporalitat.

Des de CNT reivindiquem la fixesa per a totes aquelles persones que amb un mínim de tres anys d’antiguitat, i animem en qualsevol cas a informar-se de la seva situació legal amb els nostres serveis jurídics per si alhora es poden interposar demandes.

El compromís de la CNT amb l’estabilitat a la feina és nítid i contundent, per això fem una crida a tot el personal de les administracions públiques a Catalunya i, en particular del Vallès Oriental, a secundar la mobilització i participar de les accions i manifestacions que s’anunciaran els pròxims dies.

Per una solució real, fixesa ja!

Les que hi som ens quedem!