CNT convoca una concentració dijous contra la sinistralitat laboral

El dijous 2 de desembre a les 19.00 hores la CNT del Vallès Oriental convoca una concentració a la Plaça de la Porxada de Granollers per denunciar la sinistralitat laboral que segueix en augment.

El passat 18 de novembre va tenir lloc un nou accident laboral mortal a l’empresa Llorens GMR de Granollers, dies deprés van tornar a succeïr nous accidents laborals mortals a Vic i Ascó.

El sindicat, que s’ha personat davant la Inspecció de Treball per reclamar esclarir les causes de l’accident ocorregut a Granollers, denuncia que des de l’aprovació de la reforma laboral les morts en accident laboral han anat augmentant al llarg de la darrera dècada, i ja són més de 56 les morts ocorregudes en accident laboral a Catalunya en el que va d’any (segons dades oficials del mes d’octubre).

CNT finalment vol fer una crida a tota la ciutadania a solidaritzar-se contra aquesta xacra social, “és necessari visibilitzar totes les morts en accident laboral per aconseguir que la societat es concienci d’aquest greu problema” afirma l’anarcosindicat, després de constatar l’inacció manifesta de les administracions públiques i patronals.