Erika Conrado, nova Secretària General de la CNT del Vallès Oriental

• Conrado, treballadora del sector de les cooperatives deconomia solidària, pren el relleu de Cristian Carmona, qui ha finalitzat el seu mandat
  • El sindicat segueix creixent a la comarca en els sectors industrials i sectors feminitzats

La CNT del Vallès Oriental ha acordat en la seva darrera assemblea extraordinària d’afiliats i afiliades renovar el Comitè Local, òrgan de gestió del sindicat, un cop finalitzat l’anterior mandat. Erika Conrado ha estat escollida com a Secretària General, qui succeirà a en Cristian Carmona.

Notícia als mitjans: Som Granollers / Revista Digital del Vallès / Som Les Franqueses (edició impresa) / Som Mollet / El 9 Nou VO (edició impresa)

El dissabte 18 de juny es va celebrar la darrera assemblea extraordinària d’afiliats i afiliades de la CNT a Granollers que, entre altes qüestions, va acordar renovar el Comitè Local del sindicat al finalitzar el mandat de l’anterior òrgan de gestió de la central anarcosindicalista al Vallès Oriental.

L’assemblea va aprovar la proposta de consens per renovar el Comitè escollint a Erika Conrado, treballadora en el sector de les cooperatives d’economia solidària, com a Secretària General, que substituirà a Cristian Carmona, qui ha finalitzat el seu mandat. Carmona, treballador del sector de la automatització i robòtica industrial, seguirà al comitè del sindicat com a Secretari d’Organització, donant continuïtat així a les tasques que el sindicat porta realitzant fins el moment.

La resta de membres que conformaran el sindicat son: Enriqueta Dalmau, del sector serveis, com a Secretària de Tresoreria; Genís Ferrero, sector del metall, repeteix mandat com a Secretari d’Acció Sindical; Sara Carmona, del sector industrial, repetirà mandat com a Secretària de Jurídica; Antònia Montaner, periodista, serà la nova Secretària de Comunicació i Portaveu del sindicat al Vallès Oriental; Aramis Romero, del sector industrial, ocuparà la Secretaria d’Acció Social; finalment Paco Cruz, del sector de les administracions públiques, repetirà mandat com a Secretari de Cultura.

La renovació del comitè del sindicat té lloc enmig de la tasca d’implantació del sindicat en els sectors industrials de la comarca, així com en els sectors feminitzats, precaris i de noves relacions laborals que va acordar la darrera assemblea anual ordinària de la CNT al Vallès Oriental. Els principals reptes seran seguir desenvolupant els acords de creixement i la organització del proper XII Congrés Confederal de la Confederació Nacional del Treball que tindrà lloc a principis de desembre a Canovelles.