• La major part de la plantilla de l’antiga Carns Torrents anuncia mobilitzacions per les setmanes vinents
  • La CNT convocarà un boicot als interessos de la mercantil i els seus propietaris en solidaritat

Ressò als mitjans: Ràdio Granollers / El 9 Nou VO (26/09) / El 9 Nou VO (23/09) / Revista Digital del VallèsSom Granollers / Som Vallès

Les treballadores de l’empresa Art i Sans Horeca, gestionada pels germans Puig Arderiu i Albert Subirats Calzedilla, han decidit recórrer a la mobilització per reclamar el cobrament dels darrers salaris que l’empresa els deu, i aquest dissabte 24 de setembre tindrà lloc una primera manifestació pel centre de Granollers per denunciar la seva situació.

L’antiga Carns Torrents, actualment propietat de l’empresa «Art i Sans Horeca, SL», està en ple conflicte laboral des que l’actual gerència a càrrec dels germans Puig Arderiu i Albert Subirats Calzedilla decidís tancar totes les botigues que la mercantil tenia a la comarca aquest estiu. Arran d’aquests fets que ja va denunciar la CNT, diverses treballadores es trobaven en una situació totalment precària sense assignar-los nova feina i acumulant endarreriments en l’abonament de les nòmines.

Després que la gerència especulés davant algunes treballadores amb la possibilitat de realitzar un ERTO fraudulent, com ja va informar el sindicat, finalment ha acabat per anunciar que presentarà un nou concurs de creditors en el que la plantilla considera «una gestió nefasta que ha portat l’empresa a la ruïna».

Davant d’aquesta situació l’assemblea de treballadores afectades, que representa la major part de la plantilla, ha acordat recórrer a la mobilització per denunciar la seva situació i exigir una solució digna per aquest conflicte laboral. La primera de les mobilitzacions tindrà lloc aquest dissabte 24 de setembre i recorrerà el centre de Granollers, sortint a les 11.30 hores des del Teatre Auditori municipal.

Una primera setmana de boicot

Per altra banda, el sindicat CNT del Vallès Oriental convocarà una primera setmana de boicot als interessos de la mercantil, pels dies compresos entre el 3 i el 9 d’octubre, i se centrarà a informar els principals clients que l’empresa té a Granollers sobre el conflicte laboral (en la seva majoria restaurants i escoles) i farà una crida a la ciutadania a no consumir productes que provinguin de l’empresa Art i Sans Horeca.

En els dies vinents els clients de l’empresa en conflicte rebran una carta on s’informarà de la situació, tot sol·licitant-los que deixin de col·laborar amb una empresa que especula amb els sous de treballadores amb més de vint anys d’antiguitat i professionalitat.

Un pensament a “Les treballadores d’Art i Sans Horeca es manifestaran dissabte a Granollers per denunciar que estan sense cobrar”

Els comentaris estan tancats.