CNT inicia una campanya d’informació i assessorament a les escoles bressol del sector privat

El sindicat CNT del Vallès Oriental ha anunciat avui que inicia una campanya d’informació i assessorament dirigida a les treballadores de les escoles bressol del sector privat.

La campanya, que anirà cobrint progressivament tot el sector a la comarca, pretén oferir a les empleades d’aquest sector un punt de referència per a resoldre tots aquells dubtes o reclamacions de les professionals del sector en matèries tals com calendaris laborals, jornades de treball, aspectes salarials i altres incompliments laborals. Així mateix, des de l’assessoria laboral de CNT, es pretén donar resposta a totes aquelles reclamacions derivades de situacions com incompliments de ràtios, estrès laboral o qualsevol conducta de discriminació o assetjament en l’àmbit del treball.

Segons la Confederació Nacional del Treball, en els darrers mesos han arribat diverses informacions als serveis jurídics del sindicat d’incompliments laborals habituals en diverses matèries, en gran part degut a que el sector privat té menys controls per part de l’administració que a l’ensenyament públic alhora que hi ha una menor organització sindical entre les treballadores i treballadors del sector. Fet que, aprofitant que es tracta de centres de treball petits, pot facilitar aquesta situació.

CNT recorda que l’assessorament laboral que ofereix és gratuït per a qualsevol treballador/a.