10 de maig. 3ª sessió del cicle online de formació

La tercera sessió del curs online de formació de CNT s’emetrà en directe el diumenge 10 de maig a les 12.00 hores.

En aquesta ocasió el tema a tractar serà la Prevenció de Riscos Laborals, seguretat, salut i higiene i serà desenvolupat pel company Genís Ferrero, afiliat i Secretari d’Acció Sindical i Jurídica del sindicat de CNT al Vallès Oriental, i delegat sindical de la Secció Sindical de CNT a IMESAPI Barcelona, empresa dedicada a manteniments i instal·lacions (entre d’altres el manteniment d’enllumenat públic).

En aquesta sessió es centrarà en temes genèrics de la prevenció, de la salut i la higiene en el treball en l’actual situació, fent veure al públic espectador la importància i necessitat d’exigir a les nostres empreses que es compleixin els plans de prevenció i les mesures de seguretat, així com el valor de contactar amb el sindicat de CNT meś proper pel seu desenvolupament, estudi i compliment.