La CNT al Vallès Oriental renova el seu comitè local

El darrer dijous 2 de juliol l’assemblea general d’afiliats i afiliades de la Confederació Nacional del Treball al Vallès Oriental va acordar la renovació del Comitè Local del Sindicat d’Oficis Varis.

Els càrrecs renovats en el comitè local han estat:

• Cristian Carmona, Secretari General
  • Genís Ferrero, Secretari d’Acció Sindical
  • Sara Carmona, Secretària de Jurídica
  • Paco Cruz, Secretari de Cultura

La Tresoreria del sindicat seguirà gestionada per la comissió de treball actual fins a la renovació del següent Comitè Local d’aquí a dos anys. La renovació del Comitè Local, l’òrgan de gestió del sindicat, té un mandat per dos anys com marquen els estatuts, i s’exerceix des de la militància, ja que  els càrrecs a CNT no són remunerats.

Aquesta renovació té lloc en un context de creixement i expansió del sindicat a la comarca, des de gener el sindicat ha augmentat les seves afiliacions en més d’un 30%.

CNT és un sindicat que no rep cap mena de subvencions, finançant-se exclusivament a través de les quotes de la seva afiliació. El funcionament del sindicat s’inspira en l’acció directa, la solidaritat i el suport mutu anarcosindicalistes.