Presentació del llibre de Carlos Taibo “Historias antieconómicas” a Granollers

Aquest dimarts 20 de juliol a les 19 h Carlos Taibo presenta el seu llibre “Histórias antieconómicas” (Catarata Ediciones, 2020) a Granollers, a l’Anònims (c/ Miquel Ricomà, 57).

Taibo és escriptor i editor i era professor de Ciències Polítiques de la UAM, recentment jubilat. Una persona que pensem que ha fet aportacions molt valuoses i interessants en diverses temàtiques, a través de molts llibres, articles i xerrades.

“Aquest llibre recopila un centenar d’històries, de relats breus, d’anècdotes, d’acudits, d’apreciacions, que trenquen amb la lògica econòmica dominant. Aquestes històries procuren col·locar allò col·lectiu per sobre d’allò individual, defugen la identificació entre consum i benestar, atorguen més relleu al temps que als diners, recelen de les virtuts del treball que ens imposen, criden l’atenció sobre les discriminacions que pateixen tantes dones, subratllen l’escenari tètric que pateixen tants animals, s’interessen per pràctiques de solidaritat i suport mutu, o recorden les misèries que envolten el nostre molt precari coneixement del lloc en el qual estem. Si unes vegades beuen de la perspectiva del decreixement i en altres ocasions s’alimenten de cultures camperoles que es neguen a morir, darrere d’elles s’aprecia amb claredat el designi de qüestionar la lògica del capitalisme en totes les seves dimensions.”