CNT convoca concentració contra sinistralitat laboral divendres a Parets

Dins la seva campanya permanent contra els accidents laborals, la Confederació Nacional del Treball del Vallès Oriental ha decidit convocar concentració aquest divendres a les 19h davant l’Ajuntament de Parets en motiu de la mort ocorreguda a l’empresa Embalatges Petit de la localitat vallesana.

El sindicat CNT convoca per aquest divendres a les 19.00 hores una concentració davant l’Ajuntament de Parets del Vallès, en motiu de la mort d’un treballador subcontractat en l’accident laboral ocorregut el darrer divendres 31 a l’empresa Embalatges Petit de la localitat.

Per CNT cal mobilitzar-se per donar visibilitat a la sinistralitat laboral i sensibilitzar la societat de les lamentables morts en accidents laborals que, sovint, són evitables. Per aquesta raó el sindicat anirà denunciant públicament totes les morts en accident laboral i es mobilitzarà per donar-les a conéixer.

Segons CNT, l’augment de sinistralitat té a veure amb la precarietat instal·lada a les relacions laborals durant els darrers anys de crisi, fruït de les diverses reformes laborals, i per això cal organitzar-se sindicalment a tots els centres de treball per fer complir rigurosament la Llei de Prevenció de Riscos Laborals.

Finalment CNT fa una crida pública a la societat en general, i a les organitzacions socials i sindicals en particular, a sumar-se a aquesta mobilització ja que és un problema de la classe treballadora garantir unes condicions de treball segures a les empreses.