Guia d’ERTOs i PRL davant el COVID-19

CNT, davant la crisi generada pel COVID-19 i les conseqüències de l’estat d’alerta, segueix amb la seva funció d’informar i defensar els Drets Laborals. Per això, llancem aquesta guia que recull les principals accions que s’estan duent a terme aquests dies afectant milers i milers de treballadores i treballadors a l’estat espanyol. Especialment els ERTOs anunciats i per anunciar, així com totes les mesures que les empreses han d’assegurar a les plantilles quant a seguretat i salut laboral.

També incloem preguntes més freqüents entre els treballadors que ja s’han acostat als nostres sindicats. Són aclariments generals de la llei i els decrets que va prenent el Govern, que serveixen per a reaccionar i no deixar-se atropellar per intents de vulneració dels drets. Per a ajudar en casos concrets, també facilitem un directori amb els contactes normals i especials llocs al servei de la classe obrera per tots els companys i companyes que fem CNT.