CNT, el sindicat que et protegeix

Sabies que CNT som un sindicat que no rep cap mena de subvencions de l’Estat ni de la patronal? Som un sindicat que ens financem exclusivament a través de les cotitzacions de la nostra afiliació.

Això ens permet ser un sindicat veritablement independent a l’hora d’actuar a les empreses i davant el govern, ja que la nostra acció sindical no depèn de tercers. Tant és així que som l’únic sindicat veritablement independent d’institucions i partits polítics, perquè ens autofinancem plenament i perquè cap membre de partits polítics o organitzacions religioses poden ocupar càrrecs de responsabilitat en l’organització interna del sindicat.

Sabies que el nostre model sindical es basa en la participació directa de l’afiliació la nostra acció sindical? CNT som un sindicat horitzontal, on l’afiliació decideix en assemblea les línies a seguir de l’acció sindical a tots els àmbits i on es participa de forma directa en la gestió dels conflictes laborals fins a aconseguir una solució.

De fet el nostre model sindical es basa en el de la representació sindical, per mitjà de les seccions sindicals de centre de treball, empresa i grup d’empreses. A través de les mateixes posen en marxa la nostra tàctica d’acció directa, el que fa que aquest sigui alhora un sindicalisme solidari i eficaç que et protegeix al teu lloc de treball.

No ho dubtis, afilia’t a CNT!