CNT reclama aclarir les causes de l’accident laboral mortal a les instal·lacions de Leiro a Tagamanent

El sindicat CNT del Vallès Oriental s’ha personat novament davant la Inspecció de Treball i de la Seguretat Social per reclamar esclarir les causes de l’accident laboral mortal ocorregut el 16 de febrer de 2021 a les instal·lacions de l’empresa LEIRO en el terme municipal de Tagamanent.

CNT recorda que el 2020 ha estat un dels pitjors anys de la dècada en matèria de sinistralitat laboral, encapçalant en morts en accidents de treball el pitjor els darrers  nou anys. Segons les dades últimes dades publicades de novembre de 2020, l’any passat es van acumular 71 accidents laborals mortals a Catalunya, dels quals 10 van tenir lloc al Vallès Oriental.

CNT recorda que molt sovint aquesta mena de tràgics accidents guarden relació amb la precarietat laboral actual, especialment amb l’eventualitat i les cadenes de subcontractació. És per això que el sindicat, dins de la seva campanya permanent contra la sinistralitat laboral a la comarca, anuncia que prepararà noves accions per seguir sensibilitzant la societat de la necessitat de posar fre als accidents laborals.