Concentració solidària per la llibertat i la vida d’Alfredo Cospito

Des de diferents col·lectius convoquem una concentració solidària aquest dimarts 28 de febrer a les 18h a la Porxada de Granollers, per la llibertat i la vida del pres anarquista italià Alfredo Cospito que porta tres mesos en vaga de fam, i contra el règim d’aïllament al qual és sotmès.

Alfredo Cospito és un anarquista italià en reclusió penitenciària a Itàlia per la seva actuació política en defensa del medi ambient i contra l’energia nuclear, que porta una vaga de fam de més de 100 dies per reclamar que el treguin del règim d’aïllament especial “41Bis”.

Aquesta mena d’aïllaments, que a l’estat espanyol tenen la seva traducció en el que s’anomena règim “F.I.E.S.” atempten a la vida i la dignitat de les persones aïllant-les completament, aplicant-se massa sovint a presos socials, polítics o simplement per reivindicar millors condicions en les presons.

Des de la CNT del Vallès Oriental ens sumem a les concentracions de suport que estan succeint per tot Itàlia i altres països com el nostre des de fa setmanes i que ja han aconseguit que la Justícia revisi el seu cas, i reclamem la seva sortida immediata de qualsevol règim d’aïllament.

Aquí podeu trobar informació sobre el seu cas.