L’Hotel Suís de Sant Celoni deixa la seva plantilla sense feina i sense sou

El sindicat CNT denúncia el menyspreu de la direcció a l’Hotel a la plantilla i reclama una solució ràpida que aporti dignitat a unes dones que fa dècades que treballen a l’històric establiment de Sant Celoni.

Des de setembre les treballadores de l’històric Hotel Suís de Sant Celoni estan sense poder treballar. Les treballadores es van trobar a la tornada de les seves vacances l’1 de setembre que no poden accedir al seu lloc de feina en trobar-se l’establiment tancat.

Malgrat els intents de les treballadores de contactar amb l’administració i la propietat de l’Hotel no han aconseguit obtenir resposta, la qual cosa les ha deixat en una situació d’indefensió i desemparament totals, ja que no ingressen cap sou, però tampoc estan acomiadades no podent sol·licitar la prestació d’atur.

La CNT del Vallès Oriental ha assumit la seva defensa jurídica i les recolza en la seva situació de total indefensió, i ha posat també en coneixement de l’Ajuntament de Sant Celoni la situació.

Els serveis jurídics de la CNT ja han interposat una demanda per rescissió de contracte per incompliment greu de l’empresa, però no descarta iniciar mobilitzacions si la plantilla no aconsegueix una solució ràpida, ja que “és inacceptable” que l’empresa pugui tractar així a les seves treballadores abocant-les a una situació de total indefensió.

Sense feina, sense sou i sense cap explicació és no tenir cap consideració cap a la plantilla ni les seves famílies.