Primer de Maig a Granollers

⚠️ Atenció! Veient les perspectives de pluja, l’acte d’aquesta tarda a les 18h es trasllada a l’Anònims! ☂️

(Granollers – C/ Ricomà, 57)

Aquest 1 de Maig la CNT del Vallès Oriental organitzarà un acte propi a Granollers a la tarda, per tal de visibilitzar-nos com a sindicat i apropar les propostes anarcosindicalistes a la classe treballadora.

Ens veiem a les 18h a la plaça Maluquer i Salvador. Hi haurà diversos parlaments i un concert del grup Sotabosc.

No deixarem que acabin amb tot!

Construïm juntes un món millor!

Enfortim l’anarcosindicalisme: Autoorganització, acció directa, solidaritat i suport mutu!

Comunicat confederal de CNT:

No deixarem que ho destrueixin tot. Construïm juntes un món millor

Aquest 1r de maig des de la CNT diem prou. No podem permetre que destrueixin el nostre món, la nostra dignitat, el nostre futur.

L’amenaça té moltes cares: La d’un sistema capitalista que ens explota, esprem els recursos naturals i degrada el medi ambient. La d’una classe política corrupta i elitista que destrueix allò públic, ignora les nostres necessitats i que ens arrossega a genocidis i a guerres. També la d’una societat que discrimina, margina i exclou als més vulnerables.

El nostre sindicat creix cada dia. Encara que ens hagin intentat silenciar centenars de vegades, cada vegada tenim més presència a les lluites, a les vagues, als centres de treball. La bandera roja i negra de la Confederació oneja allà on hi ha un conflicte laboral, on una de nosaltres exigeix el que és just. Des de Xixón fins a Granada, de Santiago a València.

Les nostres lluites i reivindicacions segueixen ara més vigents que mai, per unes condicions dignes de feina, salaris justos i drets sindicals. Per una societat basada en la igualtat, la solidaritat i el suport mutu. Per un món que valgui la pena ser viscut.

Per això construïm un sindicalisme d’acció directa, treballem dia a dia per a organitzar-nos als nostres treballs, des de les assemblees, sense dirigents ni dirigits, on totes les persones valem el mateix i les nostres opinions són tingudes en compte, on se’ns escolta, on aprenem a escoltar. On posem en pràctica el món que volem i lluitem per a canviar el que no ens agrada.

No pararem fins que no aconseguim que totes les persones siguin propietàries del seu destí, on la riquesa es distribueixi de manera equitativa i on la naturalesa sigui respectada. Ha arribat el moment de demostrar que nosaltres som més, que érem aquí abans que ells i que som capaços de construir tot allò que ells destrueixen cada dia.