Signat el nou conveni de Moviestan pels anys 2024 i 2025

Recentment s’ha signat el nou conveni col·lectiu de treball d’aplicació al personal d’Estructuras Metálicas Moviestan, una pyme del sector metall situada a Les Franqueses del Vallès.

El nou acord signat per la Secció Sindical de la CNT i la Direcció de l’empresa, dona continuïtat als anteriors des que la plantilla s’organitzés amb l’anarcosindical i signés el seu primer conveni el 2019.

Enguany, les principals millores introduïdes al nou conveni són:

• Millores econòmiques, entre les quals la dels salaris més baixos de l’empresa.
  • Designació del Delegat de prevenció per i entre la plantilla directament.
  • Es mantenen les millores aconseguides en els anteriors convenis (ultraactivitat, reducció de la jornada anual, permisos, calendari laboral, reducció de la borsa d’hores, drets sindicals…).
  • El conveni d’empresa es remet al sectorial en la resta de qüestions no contemplades.

CNT valora positivament l’acord aconseguit, perquè dona continuïtat a la tasca de millora contínua de les condicions de treball iniciades per la secció sindical, i demostra que el model sindical de CNT no sols és garantia de participació i transparència, sinó que a més permet resultats pràctics i eficaços en tota mena d’empreses.

Sindicat Únic de la Indústria, Alimentació i Construcció

CNT Vallès Oriental