Arxiu de la categoria: Feminisme

CNT segueix guanyant implantació al sector del Lleure

Es constitueix la secció sindical de CNT entre el personal de menjador i cuina de la Escola Ramon Macip – Dolors Granés de Cardedeu.

Notícia als mitjans: Ràdio Granollers

La CNT del Vallès Oriental segueix amb el seu creixement entre els sectors feminitzats de l’economia. La setmana passada es va constituir una nova secció sindical en el sector del Lleure, en aquest del personal de cuina i menjador de l’Escola Ramon Macip – Dolors Granés de Cardedeu.

Continua la lectura de CNT segueix guanyant implantació al sector del Lleure

El sindicalisme avui als sectors feminitzats

En el marc dels actes pel 8 de Març, la CNT del Vallès Oriental organitza una xerrada debat amb diverses sindicalistes del territori.

Sota el títol «El Sindicalisme avui en sectors feminitzats» el dimecres 9 de març a les 18:30 hores, tindrà lloc al restaurant-llibreria Anònims de Granollers (C/ Miquel Ricomà, 57) un debat amb Marta Solanich i Pié, Delegada sindical al Servei d’Atenció Domiciliària de La Garrotxa i afiliada a la CNT d’Olot; Glòria Ferrer, Delegada sindical al Centre Residencial d’Acció Educativa «El Mas» i afiliada a la CNT del Vallès Oriental; i Ena Rodríguez, tècnica de l’Àrea social de la CNT al Vallès Oriental.

L’acte pretén plantejar les principals reivindicacions, problemàtiques i lluites que tenen les dones als seus llocs de treball, plantejar les relacions entre el feminisme de classe i el sindicalisme, i les capacitats d’empoderament als llocs de treball.

Des de CNT volem convidar-vos a l’acte i participar del debat entre totes.

Salut i visca la lluita feminista de classe i sindicalista!

 

CNT es solidaritza amb Càrnies en Lluita contra l’assetjament laboral

La plataforma de Càrnies en Lluita ha convocat una concentració aquest dimecres 17 de novembre a les 08.30 hores davant els Jutjats de Granollers (C/ Josep Umbert, 124) per a denunciar un cas d’assetjament laboral i sexual d’una sindicalista del sector de les Càrnies a Osona.

Atès que el judici tindrà lloc a Granollers des de CNT ens volem fer ressó atesa la importància dels fets, i fem una crida a participar de la concentració i mostrar el nostre rebuig a l’assetjament laboral i sexual a la feina. Una lacra injustificada que encara avui arrosseguem al món del treball.