CNT insta a COMSA a aconseguir un acord sobre el registre horari d’una vegada

La comissió negociadora no s’ha tornat a reunir des del mes de juliol passat

Malgrat a l’avanç en algunes qüestions d’importància per a la secció sindical de CNT, com la consolidació del temps de descans o aspectes en matèria de conciliació familiar, per al sindicat existeix un estancament en la marxa de les negociacions que no es correspon a la necessitat d’aconseguir un acord que reguli de manera efectiva l’aplicació concreta del sistema de registre horari.

Construcció / Barcelona

La secció sindical de CNT a COMSA (Barcelona) ha instat a la direcció de l’empresa a fixar data de la pròxima reunió de la comissió negociadora que està negociant l’aplicació concreta del registre horari a l’empresa.

Des que CNT promogués al juny una taula sindical unitària entre totes les centrals amb implantació en el centre de treball (UGT, CCOO i CNT), la direcció de l’empresa i la taula sindical van celebrar un total de 4 reunions durant el mes de juliol.

És per això que la representació sindical de CNT, a l’espera de concretar nova reunió de la comissió negociadora, ha sol·licitat a l’empresa quines mesures adoptarà per a l’aplicació del registre horari a fi de garantir tots els drets en matèria de jornada laboral del personal.

COMSA és una important empresa del sector de la construcció que, sector en el qual és de gran rellevància per a CNT concretar l’aplicació del registre de jornada mitjançant la negociació col·lectiva, garantint el manteniment dels drets adquirits de la plantilla així com millores efectives en conciliació familiar i laboral.

Coordinadora de la Indústria i Construcció de CNT a la província de Barcelona