CNT anima a participar aquest dijous a la concentració a Granollers en defensa de Kobane

Des del sindicat CNT, compromés amb la lluita revolucionària del poble kurd a Kobane, volem animar a participar de la concentració en el seu suport que tindrà lloc el dijous 5 de novembre a les 19.30 hores a la Plaça de la Porxada de Granollers convocada per Azadî Plataforma-Comité de suport al Kurdistan de Granollers.

Reproduïm a continuació el manifest de la concentració.

PLATAFORMA AZADÎ ENS SUMEM A LA SETMANA INTERNACIONAL D’ACCIONS DE L’1 AL 8 DE NOVEMBRE DE 2020

El 1 de novembre, és una data especial per al poble kurd i per a tots els moviments revolucionaris del món. Va ser l’1 de novembre de 2014 quan les forces democràtiques, les YPG i les YPJ, van començar la derrota de DAESH. És a partir d’aquesta data que es donà un sentit a la resistència i els centenars de màrtirs caiguts en la defensa de la ciutat.

Des d’Azadî Plataforma-Comité de suport al Kurdistan de Granollers, com ja hem fet els darrers anys, ens sumem a la setmana internacional d’accions de l’1 al 8 de novembre convocada per les campanyes internacionals #RiseUp4Rojava i #WomenDefendRojav, i cridem a participar als col·lectius internacionalistes i de solidaritat i a totes les persones que creguin que un altre món no només és necessari sinó que és possible. A totes les persones que vegin l’esperança en Rojava, el Nord i l’Est de Síria i en les forces revolucionàries kurdes, a lluitar activament per la construcció d’una, deu, mil Rojaves arreu del món.

Per aquest motiu convoquem ( una vegada més ) a una concentració a la Porxada aquest dijous 5 de novembre a les 19’30.