Campanya STOP Subcontractació

CNT, com a membre de la Taula Sindical de Catalunya, dóna suport a la campanya “STOP Subcontractació” que es va presentar formalment el 3 de febrer en roda de premsa.

“Davant d’aquesta realitat laboral el sindicalisme basat en el model d’eleccions sindicals i el diàleg social han acabat resultant models sindicals ineficaços i obsolets. Per contra, CNT defensa que el model de representació sindical basat en les seccions sindicals està molt més preparat per encarar la flexibilització laboral i les cadenes de subcontractació”.

La campanya agrupa diversos col·lectius que pateixen les diverses formes de subcontractació instal·lades en les relacions laborals d’avui, i compta amb el suport de la Taula Sindical de Catalunya.

Imatge de la roda de premsa, amb la participació del company Toni Soler, Secretari General de CNT de Catalunya i Balears.

Des de CNT fa molt de temps que venim denunciant la precarització de les condicions de treball que comporten les diverses formes de subcontractació, tant en l’àmbit econòmic com de seguretat i salut (passant per la inestabilitat laboral, la bretxa de gènere o les sobrecàrregues de treball).

Davant d’aquesta realitat laboral el sindicalisme basat en el model d’eleccions sindicals i el diàleg social han acabat resultant models sindicals ineficaços i obsolets. Per contra, CNT defensa que el model de representació sindical basat en les seccions sindicals està molt més preparat per encarar la flexibilització laboral i les cadenes de subcontractació.

És per això que des de CNT animem a totes les plantilles que formen part d’aquest sistema de subcontractació al Vallès Oriental, s’apropin al nostre sindicat i s’assessorin sobre les diverses possibilitats d’actuació que el model de seccions sindicals de CNT els ofereix.