CNT iniciarà una roda de contactes amb els sindicats alternatius al Vallès Oriental

La darrera assemblea general del sindicat CNT al Vallès Oriental va acordar iniciar una roda de contactes amb tots aquells sindicats alternatius que tenen en comú fer front al model de diàleg social actual.

L’afiliació de l’anarcosindical va concloure en la seva darrera assemblea general que les actuals circumstàncies de precarietat laboral extrema, destrucció d’ocupació i desindustrialització accelerada tenen un paper clau en la comarca a l’hora de generar més desigualtats i pobresa que acaba després amb greus repercussions en àmbits com l’habitatge, l’accés a l’energia i l’alimentació o la salut. Tot plegat en un context de retallada de drets socials i llibertats.

Davant d’aquesta situació CNT iniciarà una roda de contactes amb aquelles forces sindicals a la comarca que públicament rebutgen el model de diàleg i concertació social, alguns dels quals estan integrats en la Taula Sindical de Catalunya. El sindicat ha enviat avui diverses cartes als sindicats alternatius a la comarca i espera poder establir una intel·ligència comuna en qüestions fonamentals per la defensa dels drets de la classe treballadora.