Es constitueix la secció sindical de CNT a l’Ajuntament de Montornès del Vallès

• La nova representació sindical compta amb una forta implantació entre el personal empleat pel consistori

El secretariat de la nova secció sindical, escollit per l’afiliació de CNT a l’ajuntament, ha registrat avui la petició d’una primera reunió a fi d’iniciar una relació cordial amb el consistori i poder discutir algunes qüestions d’especial interès per l’afiliació en particular i el conjunt del personal en general.

Després de setmanes de feina, reunions formatives i assemblees amb l’afiliació del sindicat a l’ajuntament, el sindicat CNT del Vallès Oriental ha comunicat avui la constitució de la Secció Sindical de CNT a l’Ajuntament de Montornès del Vallès.

La nova representació sindical, que compta amb una destacada implantació, es crea després que un grup de treballadors i treballadores públics del consistori s’acostessin al sindicat cercant una representació que els permetés tenir veu pròpia i els ajudés a defensar millor els seus interessos com a empleats públics però també com a treballadores.

Segons el sindicat CNT, les condicions laborals dels empleats i empleades públics es ve deteriorant progressivament en el conjunt de les diverses administracions públiques al nostre país i la precarietat s’ha instal·lat progressivament també al sector públic, com demostra la dramàtica situació del personal eventual i pel que CNT va iniciar també fa temps una campanya sindical.

Tanmateix, la Secció Sindical de CNT pretén poder tractar de forma directa amb l’Ajuntament de Montornès aspectes que són propis del consistori i és per això que aquest matí ja han registrat una carta sol·licitant una primera reunió amb Recursos Humans a fi d’establir un canal de comunicació adequat amb el sindicat, així com diversos punts a discutir en una futura reunió conjunta sobre temes com, entre altres, la situació econòmica del personal de l’Àrea Social, protocols de seguretat o la situació sobre l’escletxa salarial entre diverses àrees de l’Ajuntament.

CNT pretén que la plantilla tingui tota la informació i assessorament que necessiten i puguin confiar en un sindicat diferent dels tradicionals. Per això fa una crida a afiliar-se a CNT per aconseguir reivindicacions que reverteixin en millores reals per al conjunt dels empleats públics, laborals o funcionaris, de l’Ajuntament de Montornès del Vallès.