Signat el conveni de MOVIESTAN per als anys 2022 i 2023

La secció sindical de CNT i la Direcció de l’empresa Estructures Metàl·liques MOVIESTAN, SL han signat el nou conveni col·lectiu d’aquesta PIME del metall de Les Franqueses del Vallès, per als anys 2022 i 2023.

Si bé l’acord no ha introduïts novetats significatives en matèria salarial o laboral, s’ha fet un important treball d’actualització de les condicions de seguretat i salut de l’empresa actualitzant l’avaluació de riscos de l’empresa i introduint canvis significatius en les instal·lacions del taller que suposaran un avanç en la salut laboral de tota la plantilla.

Altres qüestions que s’han regulat en el nou acord són millores en la negociació del calendari laboral o el cobrament de les pagues extraordinàries, i es manté la limitació a la Borsa Horària del conveni sectorial mitjançant control sindical com es va pactar ja en el primer conveni de l’empresa.

CNT valora positivament l’acord aconseguit, perquè dona continuïtat a la tasca de millora contínua de les condicions de treball iniciades per la secció sindical, i demostra que el model sindical de CNT no sols és garantia de participació i transparència, si no que a més permet resultats pràctics i eficaços en tot tipus d’empreses.