Nova formació: Prevenció de riscos laborals des de l’acció sindical

Saps què és un Pla de Prevenció de Riscos Laborals? Saps què és una avaluació de riscos? Saps que el benestar emocional i psicològic cal preservar-lo també des de la prevenció de riscos laborals? Sabries què fer quan hi ha un accident laboral? Saps la importància de planificar l’acció sindical al teu centre de treball per millorar les condicions de seguretat i salut laboral?

El dijous 26 de maig a les 18.00 hores tindrà lloc una nova formació del sindicat que t’ajudarà a donar resposta a aquestes i altres preguntes sobre la prevenció de riscos laborals a la teva feina.

Introducció a la prevenció de riscos laborals des de l’acció sindical” et donarà les competències necessàries per entendre què és la seguretat i salut laboral, com funciona la prevenció de riscos laborals a l’empresa, i com podem incidir-hi als centres de treball des de l’acció sindical.

Aquesta formació és totalment gratuïta per l’afiliació del sindicat, està especialment dirigida a delegats/des sindicals, secretaris/es de prevenció de les seccions sindicals i en general per tota l’afiliació interessada a millorar la seguretat i salut laboral al seu centre de treball.

Per apuntar-s’hi només cal enviar un correu electrònic a info@granollers.cnt.es o als canals habituals de contacte del sindicat.