Les treballadores de la secció sindical de CNT a l’empresa MANIPULADOS MADUEÑOS de Llinars del Vallès segueixen en lluita, amb les seves reclamacions:

• Cobrar puntualment i sense més endarreriments i cobrar el que encara se’ls deu.
  • Mesures urgents de prevenció de riscos laborals.
  • Un Pla de viabilitat de l’empresa.

Després d’onze dies d’aturades parcials de dues hores, aquestes continuaran la setmana que ve, des del dilluns 22 de maig. Se seguiran fent de 13h a 15h davant l’empresa (c/ Rectoria de Collsabadell, 14).

El passat dia 19 les treballadores van cobrar una de les nòmines que se’ls devia, però encara se’ls deu una altra nòmina i altres impagaments.

Els dies 14 i 21 s’han fet manifestacions a Llinars i Cardedeu –poble que guarda relació amb la direcció de l’empresa–, que han rebut cobertura mediàtica sent notícia als informatius de RTVC.

El Comitè Confederal de CNT ha decidit estrenar la Caixa de Resistència confederal, una eina aprovada al XII Congrés Confederal que va tenir lloc a Canovelles el passat desembre. D’aquesta eina solidària sortirà una aportació econòmica que ajudarà a les treballadores de la secció sindical de CNT a Manipulados Madueño a sostenir la lluita.

A més, des de CNT Vallès Oriental anunciarem properament un Fons Solidari per rebre aportacions solidàries de qui vulgui donar suport a les companyes en lluita.

Prou abusos i maltractament a les treballadores,
ni a Manipulados Madueño ni enlloc!

Solidaritat amb les treballadores en lluita!

Fotografies de la manifestació del dia 21 a Cardedeu:

2 pensaments a “Manipulados Madueño: Tercera setmana d’aturades i Caixa de Resistència confederal”

Els comentaris estan tancats.