Les treballadores de Manipulados Madueño de Llinars del Vallès diuen prou!

Vine a donar suport a les treballadores a la primera convocatòria:
Divendres 5 de maig, de 13h a 15h
C/ Rectoria de Collsabadell, 14 – LLINARS DEL VALLÈS

El cas als mitjans: Nació Baix Montseny (03/05/23) | Revista Digital del Vallès (03/05/23) | Revista Digital del Vallès (06/04/23) | Nació Baix Montseny (06/04/23)

La secció sindical de CNT a l’empresa Manipulados Madueño, SL ha convocat aturades parcials a partir del 5 de maig per protestar per la precarietat laboral a l’empresa, la manca de prevenció de riscos laborals i un futur incert davant l’actitud de la Direcció.

Manipulados Madueño és una petita empresa de Llinars del Vallès que es dedica a l’embalatge final de la producció de GRUP INTERMAS, una gran empresa dedicada a la fabricació de productes plàstics, també de Llinars.

Les treballadores de Madueño fa anys es dediquen a aquesta activitat, però des de fa uns mesos s’han acumulat diversos problemes que han agreujat la precarietat que ja patien com a treballadores d’un sector altament feminitzat. A la manca de mesures de seguretat i salut s’han unit diversos endarreriments en les nòmines, una situació «extremadament greu» per les famílies que depenen d’aquesta empresa.

Les treballadores denuncien no haver cobrat la nòmina íntegra de gener, ni tampoc les de març o abril encara. Una situació que «ha portat al límit la plantilla», segons afirmen des de la secció sindical de CNT que ja es va manifestar davant l’empresa fa unes setmanes.

En veure que no només no se soluciona la situació, sinó que l’actitud de la direcció de l’empresa ha sigut incrementar la pressió a la plantilla després que es mobilitzés la secció sindical de CNT, la plantilla ha decidit convocar aturades parcials a partir de divendres 5 de maig per exigir una solució ràpida a aquesta situació.

Solidaritat amb les treballadores de Manipulados Madueño!

Prou d’abaixar el cap!

Vine a mostrar el teu suport a les aturades!

Ajuda a difondre les convocatòries per xarxes socials!
(Instagram / Twitter / Facebook / Telegram)

2 pensaments a “Les treballadores de Manipulados Madueño de Llinars del Vallès diuen prou!”

Els comentaris estan tancats.