- La nova representació sindical compta amb una forta implantació entre el personal empleat pel consistori
El secretariat de la nova secció sindical, escollit per l’afiliació de CNT a l’ajuntament, ha registrat avui la petició d’una primera reunió a fi d’iniciar una relació cordial amb el consistori i poder discutir algunes qüestions d’especial interès per l’afiliació en particular i el conjunt del personal en general.





